Tricouri personalizate pentru noi doi

Dacă mă urmăriți pe Instagram știți deja că am fost într-o scurtă vacanță în Cipru. M-am gândit să povestesc despre ea iar apoi m-am răzgândit. Ca să reduc totul la o singură frază: a fost superb!
Am apelat la vola.ro și am fost oarecum mulțumită de servicii. M-am supărat puțin la întoarcere când duduia de la Check-in Larnaca ne-a pus să plătim bagajele de mână pe motiv că depășesc măsurile impuse. E penibil faptul că Wizz air consideră bagaj de mână doar un rucsac sau eventual un clutch, pentru că altceva nu văd să intre în suportul lor de verificare 😯 . Bagajul meu care nu a intrat acolo, a intrat totuși, în compartimentul din avion iar trapa s-a închis foarte bine, și-atunci nu văd care e problema. E considerat low cost dar nu își merită eticheta asta. La Blue Air nu am întâmpinat problema cu bagajele iar diferența dintre prețurile biletelor e infimă.

Revenind la frumoasa vacanță, nu vreau să povestesc prea multe pentru că înainte să aleg destinația și înainte să plecăm, am găsit pe net o tonă de informații utile până la cel mai mic detaliu. Am știut până și faptul că trebuie să facem dreapta imediat cum ieșim din aeroport, ca să ajungem undeva sus la autobuzul 425. Bineînțeles că ne-am învârtit puțin degeaba până am făcut treaba asta. Euforia 😆 .DSC05885Am fost cazați în Larnaca, acolo unde am și aniversat 7 ani de la prima noastră întâlnire.
El nu a știut ce tricou i-am pregătit pentru asta și am avut ceva emoții. Abia în avion i-am zis că are un tricou în plus rătăcit în geanta mea, un tricou personalizat cu un mesaj cute. Eu îi spuneam pe un ton diabolic iar el mă privea angelic, tăcut și nevinovat, ca și cum ar fi urmat o pedeapsă pentru el 🙂 . Nu știa la ce să se aștepte. Misterul a fost deslușit imediat cum am ajuns în camera de hotel, surpriza s-a dovedit a fi plăcută și după ce ne-am amuzat puțin, am îmbrăcat amândoi tricourile special create. Ne-am rezervat câteva minute pentru poze, pe plaja din apropiere. Nisipul era pământiu și umed iar plaja respectivă – Mackenzy beach, deținea Blue Flag*, o noutate pentru noi. Ne-a luat valul cu peisajele, locurile noi și interesante și am uitat ulterior să mai facem și alte poze în tricouri.

*Blue Flag (Steagul albastru) – este acordat în fiecare an plajelor de la mare din toată lumea, în urma analizei calității nisipului și apelor din zona respectivă. De această distincție beneficiază doar cele care primesc un calificativ foarte bun în urma analizelor specialiștilor. România nu are la mare nici o plajă care să fii primit steagul albastru 😐 . Bulgaria se laudă cu 7 astfel de distincții, Grecia cu 425 și Turcia cu 279.DSC05867 DSC05863 we DSC05871Ideea cu tricouri personalizate mi-a venit spontan cu vreo 2 săptămâni înainte de plecare. Eram super încântată de idee dar nu mă puteam hotărî la mesaj. Am făcut adunare de colege și le-am cerut sfaturi iar una dintre ele a contribuit la jumătate din ce a ieșit. Am contactat apoi tshirt-factory.ro, la recomandarea Dorinei dar n-am primit nici un răspuns. într-un târziu, când mai erau vreo 3 zile până la vacanță, m-am gândit să le scriu pe pagina de facebook și acolo am primit răspuns instant. Nu credeam că mai am vreo șansă să-mi duc la capăt planul dar după ce am discutat toate detaliile prin mesaje, la juma` de oră aveam tricourile gata, iar a doua zi la prânz le-am și primit acasă prin curier rapid. Ambele sunt din bumbac iar scrisul nu este lipit ci vopsit, deci nu există riscul să se cojească cum am pățit cu alte tricouri. După prima spălare s-a diminuat negrul foarte foarte puțin dar nici nu am respectat ce scria pe hârtiuța de instrucțiuni de îngrijire și anume să-l bag la mașină pe dos. Am uitat 😐 .

în concluzie, am rămas cu amintiri de neuitat iar pozele au un farmec aparte cu tricourile personalizate. Special pentru ele am găsit o ramă foto pe măsură și abia aștept să le scot pe hârtie.

Dacă vreți să faceți o surpriză cuiva sau un cadou simpatic, recomand cu încredere siteul http://www.tshirt-factory.ro/ pentru calitatea lor și pentru rapiditatea trimiterii coletului.
Deci? V-am dat idei? 😀 Ați purta sau ați dărui cuiva un tricou simpatic personalizat?

Comments (11)

1. Debora - farmacistonline.ro

Foarte frumoase tricourile voastre! Cat au costat? as vrea sa ne facem si noi astfel de tricouri…. Te pup!

2. Ana Maria Blog

Foarte draguta ideea. Se pare ca ati avut o vacanta minunata 🙂

3. Lilian

La cat mai multe aniversari fericite! 🙂 Ideea cu tricourile mi se pare geniala pentru astfel de ocazii.

4. Georgia

Este adorabila ideea! Al meu nu stiu daca ar purta dar i-as face ceva personalizat drept cadou de ziua lui/Craciun 😀 Pupici

5. Adina

Am vorbit si eu la un moment dat cu cineva de la o firma de asta cu personalizari de tricouri, insa a ramas asa, in pom, pentru ca nu mi-au au mai raspuns.
    O sa imi caut pe cineva serios, sa imi faca si mie. Poate chiar cei pe care ii mentionezi tu ;). Eu vreau ceva legat de blog.
    Sa va fie de bine vacanta! Abia astept sa plecam si noi <3

6. Ioana

Da da, si eu ii recomand! Mai demult am castigat un tricou de la ei pe blogul Denisei Luntraru si mi-a placut super mult! Foarte simpatica alegerea ta, va sta bine 🙂

7. Bloggerissa

Ce draguuut <3 Foarte tare mesajul personalizat! Ma bucur ca v-ati distrat in vacanta. Mi-ar placea si mie sa ajung in Cipru, am auzit multe pareri pozitive despre calitatea serviciilor & plajele de acolo 😀

Te pup, sa ai un weekend minunat!

8. Victoria West

Multi inainte, sa fiti fericiti!
    Eu si al meu sot am implinit in acest an 13 ani de casatorie, si 16 ani de cand ne cunoastem.
    Foarte faine tricourile, am si eu cu John tricouri personalizate. 🙂
    Sa ai un weekend minunat!

9. Andreea

Cu intarziere, va urez la multi ani fericiti, impliniti si plini de iubire! 🙂

Tricourile sunt super tari, chiar m-am uitat la cateva si imi plac mult, chiar si cele deja tiparite <3. Acum stiu la cine sa apelez cand o sa am nevoie, mai ales daca zici ca sunt rapizi.

10. Dorina

Ce ma bucur ca ai reusit sa realizezi tricourile asa cum iti doreai! Va doresc multi ani fericiti impreuna! :*

11. Tricoliada

Frumoase tricouri. Si frumoasa vacanta!