Amintirea unui costum de baie…din vacanța perfectă

S-a întâmplat anul trecut în septembrie. Urma ziua noastră și mă așteptam la un cadou dar nu la o surpriză așa plăcută tip călătorie.
M-am trezit devreme sub raze de soare ce parcă mă împingeau să pic. Ador să năvălească soarele dimineața peste mine în pat. Visasem frumos toată noaptea și asta contribuia la starea mea de fericire cu care m-am trezit.
Am simțit ceva mișcare pe langă mine, cineva a ieșit tiptil din cameră și am deschis încet ochii să văd ce se petrece. Lângă mine, sub cearceaful bleo din saten era un munte, se ascundea ceva și culmea….nu părea să fie consortul meu.
Mi-am adus aminte de stilul lui drăguț, când nu știe cum să-mi ofere un cadou mi-l bagă sub păturică în pat și așteaptă să-l descopăr…sau să mă sperii de el :-)).
Am dat cearceaful la o parte și am savurat imediat descoperirea șoc. Era așezată gentuța mea de voiaj, niște hârtii ce păreau a fi bilete și un costum de baie frumos împachetat. Mi-a dispărut somnul imediat, mi-a zburat mintea direct la mare și instant am căpătat o energie de nedescris…Totul până la mare, dau 10 munți înverziți și înfloriți pe o bucățică de plajă sub briza mării, ador marea dintotdeauna.

Costumul de baie era din ultima colecție Jolidon, niște bucățele de material finuț sub formă de triunghiuri cât mai mici care reușesc să facă fericită orice femeie. Era modelul ce-l ochisem cu o zi înainte când m-a însoțit la câteva malluri în căutarea costumului de baie perfect. M-am bucurat enorm să-l văd pe pat și să știu că e al meu în sfârșit. Mi-a plăcut la nebunie combinația de roșu și alb și împletitura de pe margine ce-i dădea un aer luxuriant.
Datorită lui m-am simțit dorită și sexi toată perioada minunatei vacanțe…pentru că...

surprizele au urmat lanț. Era prima zi de concediu iar pe bilete era trecută o superbă locație în care noi urma să ne petrecem o săptămână...în minunata insulă a Greciei, Thassos.

Am mers cu mașina în jur de 700 km iar la un moment dat am luat feriboat-ul ca să ajungem pe insulă, moment în care ne-a dispărut toată oboseala acumulată pe drum.
Aerul și atmosfera a fost întreținută de minunații pescăruși ce ne-au însoțit tot drumul până la insulă…soarele avea un farmec deosebit și făcea marea albastră să pară ruptă din filme iar strălucirea lui dădea o senzație de început de vară deși era septembrie…
Atât drumul până acolo cât și pe insulă a fost superb.
Un loc liniștit, modest, fără aglomerație, plajele aurii și sălbatice aranjate parcă pentru noi, nisipul fin și apa transparentă.
Septembrie a fost perioada ideală atât pentru climă cât și pentru prețurile foarte avantajoase.

A fost o vacanță de neuitat, o vacanță specială pentru mine…pentru noi doi care la întoarcere am devenit trei :P.

*Articol scris pentru SuperBlog Spring 2013.

Comments (21)

1. Georgiana

Superbe pozele, la fel si costumul de baie! 🙂 Si ce frumoasa surpriza ti-a facut!

1. Federova

Ms Georgia! E si putina fictiune in povestire dar surpriza chiar a existat anul trecut, am mai vorbit eu despre Thassos :P.

2. Très Chic

ce culoare superba are marea <3 vreau vara!!

Si eu!!!

3. Alexandra

Imi doresc si eu o calatorie in care sa plec doi si sa vin trei! E un vis frumos … si suna atat de minunat!
    Felicitari! Pupici

1. Federova

E superb intr-adevar! Ne doream sa devenim trei dar nu ne asteptam chiar atunci…
      Multumesc! Pup si eu!

4. miha.ela

oh da il tin minte 🙂

😀

5. Deea

Vaiii ce frumoooos!! Si eu ador surprizele, numai ca al meu nu prea se pricepe si mereu intuiesc ce urmeaza sa-mi ofere:)). Superb costumul tau de baie ,superbe pozele, dar mai ales superba postarea:D. Sarcina si nastere usoara!:-*

1. Federova

Al meu reuseste sa tina secret dar apoi imi spune “mama ce ma rodea sa-ti zic c-am comandat asta, abia asteptam sa ti-l dau” :)) Cui nu-i plac surprizele?
      Multumesc pentru urarile frumoase Deea! :*

6. Monique

Foarte frumoase amintirile, chiar ca este o vacanta de neuitat!

1. Federova

Una din ele…si sper sa mai urmeze si altele :P.

7. darlyst

Foarte sexy costumasul, iar tu esti superba in poze! De cadou nu mai zic, foarte frumoasa surpriza sotului tau.
    Ai un fel tare interesant de a scrie, imi place.

Multumesc frumos!

8. coco

draguta mea…and te-ai prajit mai tare 🙂

1. Federova

Daaa, ma cam prajisem ;))

9. coco

c :)))

10. Anda B

Ce frumos este inelul tau de logodna! Ti l-am admirat in mai multe pozici, si se vede si in postul acesta, in poza 3. Diamante? 🙂

1. Federova

Multumesc frumos! Prefer sa pastrez pentru mine detaliile astea cam personale :).

11. descude

Ti-am admirat costumasul si in celelalte postari,e perfect…pe corpul tau.Si pozele,le iubesc…ma inspiri mereu

12. mania blog

Super! Si pozele, si costumul, si modelul 🙂 Pupici.