De ce am ales Olimp de 2 ori vara asta ~ 2020

Din cauza situației actuale prin care trecem cu toții, anul ăsta am ales nu ieșim deloc din țară. La începutul anului am apucat rezervăm o escapadă la Paris (pe care am anulat-o ulterior), și o escapadă la noi la mare la Olimp. Aveam de gând mai rezervăm ceva în Grecia sau în Turcia și studiam ofertele fix înaintea declarării pandemiei. Așa ne-am decis nu are rost ne grăbim. Am lăsat rezervarea pentru Olimp care avea fie la final de iunie, pentru abia am găsit un weekend liber la Casa Blanca, un loc pe care îl tot vânam anul trecut. Tot timpul aveau full deși prețul pe noapte nu era așa atractiv. Am plătit 600 lei pe noapte, prin Booking, și am stat cu prieteni noștrii (deci 4 adulți și 2 copilași).

Accesul până la căsuțe se face pe un drum forestier groaznic (era după ploi), neasfaltat, pe care abia l-am nimerit.

Erau 12 bungalouri așezate perpendicular pe plaja Copahavana iar noi am stat la căsuța nr.4,  nr.1 având acces direct pe plajă. În stânga căsuței erau și 2 șezlonguri cu saltele, dar nu am apucat le folosim deloc.

Căsuța bungalou este complet albă, cu tavan înalt și are baie, o cameră cu pat matrimonial, un living open space cu o bucătărie dotată cu de toate, acolo fiind și o canapea extensibilă. Dacă vreți vedeți filmări de acolo, găsiți în Highlights “Olimp” la mine pe Instagram.   Un disconfort pe care l-am simțit a fost umezeala din interiorul căsuței, dar fiind așa aproape de mare nu e ceva neobișnuit. Și ce nu mi-a mai plăcut a fost neamenajarea locului, era un loc cu foarte multe plante sălbatice crescute în fața căsuțelor, total neîngrijit. Era și început de sezon și gândesc de-astea nu erau așa pregătiți.

Mi-a plăcut pentru aveam libertatea de a ieși la aer seara pe terasă, de unde se auzeau valurile pentru marea era la câțiva metri de noi.  Asta e al doilea motiv pentru care mi-a plăcut locația, distanța foarte scurtă până la plajă. Mâncarea mi s-a părut cam scumpă. Erau fix lângă noi vreo 3 restaurante, unul grecesc ~Taverna (poza sus) la care am și mâncat odată și altul lângă el unde aveau doar pește și câteva preparare din peste ~Hacienda de Mare.

Am cam evitat ieșirile la restaurante și am tot luat la pachet. Plaja era lată, fix pe gustul meu și nu a fost deloc aglomerat. Sezlongurile se plăteau ca peste tot. Intrarea în apă era bună și pentru copii, dar nu foarte mulți m pentru se adâncea la un moment dat. Nu erau pietre, în schimb au fost alge aproape zi de zi. A fost totuși un mini concediu reușit, liniștit. Mi-a plăcut mult locația, nu doar căsuțele erau albe ci și hotelul de lângă ~ Hacienda de Mare, unde am fost de câteva ori facem poze. Ni s-a spus avem acces și la piscina de la Hotel Casa de Mare, dar nu am avut timp de ea sau pur și simplu am uitat. Eram prea dornici de mare și de plajă, fiind prima vizită la mare pe 2020. A două vizită la mare am luat-o pe ultima sută de m, așa ca bifăm și noi un concediu la mare, concediu care ar fi trebuit fie în altă țară

De data asta am închiriat cu prietenii noștri un apartament superb, prin Booking ~ Apartments for You. Tot în Olimp, dar mai departe de plaja cu Copahavana.

Ne-am bucurat au și piscină (pentru copii), dar când am ajuns am avut surpriza o vedem goală și ne-au spus nu va funcționa toată vara din cauza unor probleme, lucru care ar fi trebuit specificat pe Booking. În fine, am fost încântați de curățenie, de spațiu, de felul în care era amenajat și decorat apartamentul. Prețul a fost de 596 lei /noapte. Până la plajă făceam aproximatix 7 minute pe jos și trebuia trecem pe lângă un hotel și apoi coboram pe niște scări avariate.

Plajă era drăguță, undeva în dreapta era golfuleț cu plajă liberă pentru cei cu prosoape și umbrelute de acasă și în stânga alt golfuleț cu plajă amenajată cu șezlonguri ce aveau prețuri începând cu 30 de lei. Noi am stat de fiecare dată la Davos Beach (imediat în stânga cum coboram, poze mai jos) unde aveau și restaurant și puteai comanzi prin aplicație. Prețurile erau ok și mâncarea era bunicică. Excepție pizza, pentru nu făceau pe loc, era de-aia congelată.

Intrarea în apă era nasoală, plin de pietre peste tot, plus alge pe care nu le curăța nimeni niciodată. Dar după ce treceai de alge și pietre, apă era faină, caldă, limpede și mică, perfectă pentru copii.

Nu știu de ce am ales venim tot la Olimp, dar în mare ne-a plăcut, dacă nu erau pietroaie și alge ar fi fost un concediu de nota 10.

Știu vara a luat sfârșit și nu prea mai pleacă nimeni la mare, dar poate sunt utile informațiile, pentru anul viitor.

Dacă aveți întrebări le aștept cu mare drag.

Nu uitați intrați și pe Instagram, la Highlights – Olimp am salvat imagini și informații de la Casa Blanca din Olimp.