Când eram adolescentă… #LikeYourself

Startul caravanei #LikeYourself m-a provocat să îmi aduc aminte de adolescență, de ce produse de îngrijire foloseam pe vremea aia și mai ales de greșelile pe care le făceam. Anii de liceu și-au lăsat o amprentă frumoasă asupra mea, îmi plăcea să fac naveta cu autocarul școlii în Călimănești, un orășel mic, vechi și plin de frumuseți naturale. Mă înțelegeam bine cu majoritatea colegelor, ne povesteam fel și fel de secrete, ne machiam discret ca să nu supăram profesorii și ne ascundeam degetele atunci când eram ridicate în picioare la lecții. Nu aveam reguli stricte, dar simțeam o jenă dacă ne coloram unghiile și ne machiam. Unii profesori ne făceau observații și știam că îi deranjează într-un fel…

Mi-a plăcut dintotdeauna să mă machiez și o făceam discret, așa cum am spus. În mare parte foloseam produsele mamei și țin minte că tot timpul mă certa când uitam să mă demachiez și mă vedea dimineața neagră sub ochi sau nu mă demachiam bine și tot neagră mă trezeam. Nu conștientizam cât de important este să te demachiezi bine și zilnic și să îți îngrijești tenul corect. Mă documentam lunar cu ajutorul revistelor glossy, dar în zadar. Aveam colecție de Viva, Bravo, Cosmopolitan și când și când Elle. Aveau magnet revistele ce conțineau și cadouri, chiar dacă erau doar niște mostre. Important era că puteam să încerc ceva nou 😆 .
Regret că nu am fost mai drastică cu mine și mai conștientă de îngrijirea tenului și nu numai. Acum la 31 de ani, nu mă mai pot lăuda cu un ten impecabil, probabil nu l-am avut niciodată. Dar uitându-mă la ridurile din jurul ochilor ce se adâncesc odată cu trecerea timpului, nu pot să uit de zilele în care mă trezeam neagră sub ochi și mami mă certa că nu m-am demachiat. ȘTIU că mai sunt persoane care fac greșeala asta, uneori sunt pe lângă mine și cu greu mă abțin să nu le zic ceva. Ceva într-un mod constructiv, desigur.

Obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență și e chiar un avantaj să mai fie pasionate de beauty în familie. Să vorbești deschis despre asta, să te sfătuiești, să te împrumuți de produse, să testezi și altceva, de ce nu? Eu foloseam laptele demachiant al mamei și cred că niciodată nu mi-a plăcut, de-asta și evitam să îl folosesc uneori. Acum am avansat, pentru demchiere găsim atâtea ape micelare încât totul e mai simplu. Eu folosesc apa micelară de ani de zile și sunt foarte mulțumită de această inovație.
În concluzie, ca să te placi așa cum ești, trebuie să te îngrijești atât fizic cât și psihic. Să ai grijă de tine și de corpul tău și să nu uiți să faci ce îți place. 😉

 Caravana NIVEA #LikeYourself pornește în licee pentru cel de-al doilea an consecutiv

În ultimii ani, adolescentele au devenit dependente de rețelele de socializare, iar acest lucru a dus la anxietatea like-urilor, noua măsură a popularității. În acest context, pentru al doilea an consecutiv, NIVEA dă startul caravanei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită fetelor că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.

Pe parcursul anului școlar 2017-2018, consultanții NIVEA vor susține sesiuni interactive despre îngrijirea pielii și frumusețea naturală, ilustrate cu materiale foto și video astfel încât elevele să rețină lucrurile care le ajută la consolidarea încrederii în sine.
Și anul acesta, demersul este susținut de cele trei bloggerițe din fashion & beauty care au pregătit un manifesto ce explică proiectul și surprizele pregătite de NIVEA de-a lungul anului.

Ideea proiectului #LikeYourself a pornit de la un studiu** conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself, urmăriți site-ul NIVEA, paginile   Facebook.

Pe curând!

Comments (13)

  1. Mihaela Curea

    Poate daca era aceasta campanie cand eram eu la liceu, nu ne mai spalam cu apa rece in baie pe fata cand ne prindea diriginta machiate :))

    Reply
  2. Iulia Tugui

    Super articol! Intotdeauna produsele Nivea si-au facut loc la mine in casa ?

    Reply
  3. Oana

    Nivea mereu are campanii frumoase 🙂

    Reply
  4. Debora Tentiș - farmacistonline

    Foarte frumoasă campania Nivea! Așa mult mă bucur când văd că încep și companiile să se implice în educarea skincare a tinerilor. Zilnic întâlnesc în farmacie copii, tineri care suferă din cauza acneei și părinții refuză să-i ajute.

    Reply
  5. Alexandra Călinoiu

    Îmi place super mult ideea acestui proiect. :*

    Reply
  6. Andrea Chitic

    Interesantă inițiativa Nivea de a merge prin licee. Sper să facă fetele să înțeleagă că îngrijirea personală nu înseamnă doar spălat, ci mult mai mult.

    Reply
  7. Rokolla

    Incerc sa ma demachiez in fiecare seama. Nu am mai ratat nici o seara in care sa nu-mi fac rutina mea de ingrijire de seara pentru ca in prezent am cateva creme pe care mi le aplic inainte de culcare. Si eu am niste inceputuri de riduri si …. sper sa le mentin in acest stadiu pentru o perioada cat mai lunga de timp

    Reply
  8. violeta balaban

    Si nepoata mea a participat la acesta campanie, au fost la ei in liceu si a invatat multe lucruri.

    Reply
  9. Cristina Lică

    Imi place foarte mult initiativa Nivea!

    Reply
  10. Miss R

    Interesanta campania celor de la Nivea. Sunt curioasa cum o vor primi fetele de liceu

    Reply
  11. Eva Luna

    E tare faina campania celor de la Nivea. Abia astept sa vad reactiile si anul acesta ^_^

    Reply
  12. imprimanta etichete

    foarte faina initiativa celor de la nivea. mult succes

    Reply
  13. Insecticide ecologice

    Eu n-o sa uit niciodata cum ma demachiam cand eram adolescenta. Mi se parea ca laptele demachiant imi ingrasa tenul si ma demachiam cu apa si sapun :))

    Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *