Evenimente și noutăți: Ferrero Rocher, Amway, Apivita, Moroccanoil

Luna noiembrie s-a încheiat cu o serie de evenimente și noutăți despre care am aflat și vreau să le împărtășesc cu voi înainte să mă prindă Anul Nou 🙂 . Deja am intrat în spiritul Crăciunului, parcă peste tot deja e sărbătoare, luminițe, cadouri și cuptoare încinse. O să respect ordinea cronologică și o să vă povestesc mai întâi despre atelierul de creație Ferrero Rocher. Pot să spun că mi-a prins foarte bine activitatea, după câteva zile de muncă fizică continuă chiar simțeam nevoia unui moment de relaxare. Mi-a trezit apetitul pentru Do it Yourself și abia aștept să pun în aplicare câteva decorațiuni, împreună cu cel mic care sigur va fi încântat. La capitolul creație nu mai stau așa bine ca în alți ani și nici prea multă răbdare nu mai am dar de dragul lui Ed fac orice 😆 .img_5050

Ne-am adunat într-o locație foarte drăguță și caldă ~ Mazilique Studio și sub îndrumarea drăguței Diana Mihăilă am bricolat câteva lucruri drăguțe din broșura Ferrero Rocher. Eu am reușit să duc la capăt doar două decorațiuni, adică :Decoratiuniile Aurii” și “Copacii Argintii”. Până am făcut rost de gheme mi-am pierdut entuziasmul și n-am mai făcut și “Oamenii de zăpadă” dar mi s-a părut super intersant și drăguț ca idee.
Fie că este vorba despre decorarea mesei festive, împachetarea celor mai frumoase cadouri sau împodobirea casei, ideile creative de la Ferrero te inspiră să realizezi atmosfera de basm mult visată. Pe site-ul www.decorațiuni-magice.ro, găsiti peste 30 de idei adaptate unei povești: coronițe de aur, oameni de zăpadă, figurine din povești și fulgi de nea. Ornamentele propuse pot fi confecționate manual, folosind șabloane create de Ferrero și materiale accesibile, adăugând culoare și rafinament cu specialitățile Ferrero Rocher, Raffaello și Mon Chéri.20161122_180139 20161122_182506 20161122_183117 20161122_172028Motto-ul colecției 2016 este “Crăciun de poveste” pentru că, în acest an, decorațiunile se transformă într-un povestitor fermecător. Amintirile din copilărie, poveștile preferate și propria imaginație fiind sursele de inspirație.

A doua zi după frumoasa experiență cu decorațiunile ar fi trebuit să ajung la o lansare de produs Amway ~ Phyto2Go. Din păcate nu am ajuns dar mi s-a părut o noutate interesantă și am zis s-o împărtășesc cu voi musai.
NUTRILITETM, marca numărul 1 la vanzările de suplimente alimentare și vitamine bazate pe fitonutrienti și pionier în științele nutriționale, a introdus băutura pentru inumizare Phyto2GOTM.
Cu un capac special care infuzează instantaneu în apă ingrediente fără conservanți, băutura NUTRILITE Phyto2GO furnizează necesarul de Vitamina C din cireșele Acerola ce cresc în fermele sustenabile Nutrilite din Brazilia, care contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar, Zinc care ajută la protecția celulelor de stresul oxidativ, și conține un amestec delicios de boabe de afine, coacăze negre și struguri.phyto
Phyto2GO reprezintă rezultatul a peste 80 de ani de cercetări științifice în domeniul nutriției: prin eforturile constante de a dezvolta soluții inovatoare și actuale, oamenii de stiintă și cercetătorii NUTRILITE lucrează la dezvoltarea de produse de inaltă calitate bazate pe plante pentru o dietă echilibrată și pentru o stare generală de bine, imbunătindu-le constant odată cu evoluția nevoilor oamenilor.

FORMULA

Băutura NUTRILITE Phyto2GOTM conţine:

  • 45 mg de Vitamina C din cireşele Acerola crescute în fermele din Brazila
  • 2,6 mg de Zinc
  • Amestec de afine, coacăze negre, struguri şi fructe de soc
  • Îndulcitor din ștevie
  • Aromă de rodie şi fructe de Acai

Băutura Phyto2GO este modul rapid și distractiv de a-ți lua, din mers, aportul de imunitate. Se pune capacul la sticla reutilizabilă plină cu apă și pur și simplu se răsuceste. Ingredientele se amestecă instantaneu cu apa furnizând o băutură proaspătă care ajută la intărirea sistemului imunitar și nu conține conservanți. Cu mai puțin de 10 calorii per capac, NUTRILITE Phyto2GO are un gust delicious de rodie și fruct de Acai.
Băutura Nutrilite PHYTO2GO este disponibilă numai prin rețeaua de Intreprinzători Privați Amway. Mai multe detalii și prețuri găsiți AICI.

Și pentru că numărătoarea inversă a început și Crăciunul se apropie cu pași repezi, Apivita a pregătit câteva cadouri speciale ce conțin combinații de produse cu până la 100% formule naturale, produse ce actionează în mod benefic asupra corpului, minții și sufletului. Le-am trecut pragul pentru prima dată și am fost fascinată de miresme și de frumusețea ambalajelor “apicole”.
Produsele APIVITA sunt produse în fabrică bioclimatică din Markopoulo, Grecia și sunt disponibile în magazinul APIVITA din Băneasa Shopping City și în farmaciile SENSIBLU.the-royal-treat 15241143_934369476696296_2726348165864694572_n 15232167_934370313362879_354294520064748948_n 15156883_934377216695522_8549066038905603985_o lavender-familyAm încheiat luna cu participarea la lansarea colecției Moroccanoil Texture, colecție de produse profesionale de styling, printr-un show de coafură oferit de Franck Perez, Creative Design Team Educator Moroccanoil, care, alături de hairstylistul român Geta Voinea, a demonstrat audienței cum se pot obține trendurile momentului în materie de hairstyle, utilizând noile produse profesionale Moroccanoil cu ulei de argan pur. Pentru un look desăvarsit, modelele din cadrul prezentării au purtat rochii spectaculoase, creații ale celebrului Cătălin Botezatu.

Mi-a făcut plăcere să-mi aduc aminte cum am fost și eu trasă de păr la nenumărate astfel de showuri, prin tinerețe 😀 .
Gama Moroccanoil Texture include: Spumă pentru bucle ca după plajă, Clei pentru textură și Spray pentru textură uscată.
Spuma pentru bucle ca după plajă, reprezintă o imbunătătire adusă sprayului classic, ce conține sare de mare.
Cleiul pentru textură oferă un stil versatil și personalizat. Este ușor de modelat și ajută la obținerea unei texturi bine delimitate, mai aspră, pentru a crea look-uri naturale, cu un finisaj mat și o fixare puternică. Spray-ul pentru textură uscată creează stiluri “dezordonate”, cu volum. Astfel, fără efort, veți avea o fixare texturată și un finisaj texturat nealunecos.ce8891d4533621bc16f5c06ee2c6854bSună interesant descrierile și mi-ar plăcea să încerc sprayul pentru textură uscată și spuma. Până atunci mă bucur în continuare de uleiul tratament și crema pentru coafare despre care vă povestisem într-o postare AICI.
Produsele Moroccanoil® sunt distribuite de Top Line în saloanele și SPA-urile de lux selecționate și sunt disponibile exclusiv în magazinele Top Line Europa din București (Bd. Regina Maria 14) și din tără, dar și online pe www.toplineshop.ro.
Moroccanoil reprezintă o poveste de succes, un impuls pentru inovație și simplitate cu excelentă, un brand iconic ce performeză în peste 60 de țări. Ca pionier al industriei de tratamente destinate îngrijirii părului ce au la bază uleiuri nutritive, Moroccanoil® a obținut rapid recunoaștere printre persoanele ce activează în industria  modei și beauty, generând un cult printre stilistii de top.

Nici luna decembrie nu-i mai prejos, urmează o serie de evenimente și alte noutăți dar despre ele o să vă povestesc pe parcurs.
Pe curând!

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestGoogle+Print this page

Comments (2)

  1. Lory's Blog

    E asa buna apa aia de la Amway! 🙂
    Mi-ar fi placut si mie sa creez ceva cu manutele mele…incepe sa ma pasioneze ideea si sper sa si fac cateva proiecte! 🙂

    Reply
    1. Federova (Post author)

      Deci ai gustat-o. Uff. as vrea si eu dar e totusi prea scumpa :/

      Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *