To the sea and back…

Aș zbura până la mare și înapoi în fiecare zi dacă aș putea. Ultimele amintiri de acolo sunt încă proaspete și sper să se mențină bine până la următoarea escapadă la care visez. Au trecut aproape două săptămâni de când ne-am jucat ultima dată în nisip, de când vântul mi-a mângâiat pielea ușor arsă de soare și mi-a ciufulit părul cu miros de apă sărată.
În ultima zi am ațipit pe plajă, învelită parțial și mi-am dat seama că uitasem de aceea senzație atât de relaxantă și plăcută. Gălăgia nu a fost deloc un impediment, sunetul valurilor, adierea vântului și muzica latino în surdină formau hitul perfect. Am savurat din plin atmosfera și peisajul că aproape am uitat de outfiturile pe care abia așteptam să le pozez.
Mi-am luat la mine 2 rochițe pe care le-am primit înainte cu vreo 2 zile de plecare. Am fost în culmea fericirii mai ales când am văzut că sunt în realitate la fel de frumușele ca în pozele de pe site.
Mi-ar fi plăcut să fac 100 de poze cu asta mică albă dar momentul era cam nepotrivit, eu fiind atentă pe sub ochelari la piticania mea năzdravană care arunca ba cu apă ba cu nisip în toate părțile. Somnul de prânz care ar fi fost salvarea mea, nu a mai existat în nici o zi.  Elful meu de mare, entuziasmat până în măduva oaselor de libertate, joacă și de tot ce se petrecea prin jur, s-a luptat cu somnul până seara târziu.
Rochițica albă luată la un preț de nimic, parcă făcea parte din peisaj. Romantică și delicată cu o broderie ce mi-a adus aminte de fețele de pernă apretate din odaia bunicii 🙂 . Am stat îmbrăcată în ea pe plajă ore întregi, am călcat-o degeaba acasă și tot degeaba am cărat-o pe umeraș pentru că pozele le-am făcut după ce deja prinsese miros sărat de mare și se șifonase pe toate părțile. Ahh, și nu vreți să știți cât de greu se calcă, sau dacă aveți ceva cu volănaș, știți deja 😐 .
Cu ocazia asta am testat și flash tattoos, le-am găsit în Mega mall (București) într-un magazin de puștoaice la preț de nimic. Îmi scapă numele acum. Nu știu ce să zic despre ele. Mi-am dorit tare mult și le-am găsit la fix, chiar înainte de plecare. La mare mi se pare că se potrivesc cel mai bine, se văd frumușel și strălucitor până se lipește nisipul de ele și când încerci să-l îndepărtezi, se distruge magia tatuajului. Știu că sunt în mare vogă deși eu nu am văzut pe nimeni la mare cu așa ceva. Cel puțin nu în zona în care am fost noi și era extreem de aglomerată. De data asta am bifat Eforie N. A fost imposibil să găsim cazare înainte cu o săptămână în Mamaia, unde am fost acum o lună și jumătate și unde obișnuiam să mergem. Hotelul de 3 stele a fost mult mai drăguț în Eforie N în comparație cu cel din Mamaia, mai modern, mai mare, baia era imeensă, se auzea ecoul efectiv și avea și ditamai cada pe colț. N-aș face niciodată o baie la hotel dar ca și imagine, se vedea drăguț. Mâncarea în schimb mi-a plăcut mai mult la cel din Mamaia, micul dejun era mai bogat, mai variat și mai atent selecționat. Mă refer doar la micul dejun pentru că doar asta l-am avut inclus la ambele hoteluri. Am avut noroc cu niște prieteni care au fost înainte și ne-au recomandat plaja Azur, care este undeva între Eforie N și Eforie S. Plaja nu era deloc aglomerată iar apa limpede și potrivită. Apropo de prieteni. M-am amuzat copios când ne-au zis că la plaja Belona, din rândul 4 de șezlonguri, ei nu vedeau marea. Îmi imaginez cam cât de repede dispar lucrurile într-o astfel de aglomerație. Noi am fost la Belona doar seara la plimbare și-am privit de sus când totul era aproape pustiu. Mi-a plăcut ce-am văzut.shein,dress

Rochie: Shein, HERE

shein.white,dress fromthebeach beach.outfit

Pe curând!

Comments (20)

1. Ilda

La Eforie Nord am fost si noi intr-o vara si chiar ne-a placut! Elful de mare normal ca s-a energizat instant (nu ca ar maifi avut nevoie)! :))) Nici eu n-as face niciodata baie in cada de hotel!

Daca as fi vazut pe cineva purtand rochia asta, tu esti aceea! E frumoasa si per-fec-ta pentru plaja, pentru un look romantic la mare! Vad ca are cautare, sunt multe poze la Style gallery! E o gagica ce a pozat-o la lanul de grau – de retinut pentru vara viitoare! 😀

Pup cu mare drag, Fede!
    Ilda
    Lavender Thoughts

1. Federova (Post author)

Vai ce frumoasa e poza aia in lanul de greu, nici n-am remarcat-o. Cand am comandat rochita erau doar 3 poze in galerie. Imi doresc si eu eu in lanul de grau, sau macar in camp pe langa baloti, ca Simo 😀
      Te pup si eu Ilda! Weekend placut sa ai!

2. DaliaC

Iti vine foarte bine rochita 😀 Asa frumos vorbesti despre marea de la noi incat mai ca ma faci sa imi doresc sa ajung si eu pe acolo 😀

1. Federova (Post author)

Pff, deloc nu-mi placea marea noastra dar cand nu-i loc de alta, ma bucur si de ea 😀

3. Lory's Blog

Fooooarte frumoasa pentru plaja, pentru mare…

1. Federova (Post author)

Altundeva nici nu-mi vine s-o port ;))

4. Beauty By Irina

Esti superba <3 Imi place foarte mult rochita,este perfecta pentru plaja 🙂 Pupici

1. Federova (Post author)

Multumesc Irina! Si mie imi place, te pup!

5. ella fairytale

O rochie foarte frumoasa, perfecta pentru vara.

Ms Ella! :*

6. Georgia

E superba rochia! La plaja Belona am fost si noi acum 2 zile, dar fiind in timpul saptamanii nu a fost prea aglomerat si nici galagios. Pupici

Ms Georgia! Ati nimerit bine. Sper sa mai ajungem macar o data vara asta 😀
      Pup si eu! O sa trec sa-ti comentez, ti-am vazut tinutele dar n-am avut timp atunci.

7. Lilian

Imi place mult rochita, parca e facuta pentru tine. 🙂 Pupici

1. Federova (Post author)

Hihi, asa bine mi se potriveste?! Ms frumos, pup!

8. VintageLook

Cat de frumoasa e rochita, te-am vazut pe instagram si trebuia sa intru sa vad despre ce e vorba. Imi place mult si te avantajeaza perfect.
    La Eforie Nord am fost si eu mai multi ani la rand. Mie mi-a placut tot litoralul romanesc, fiecare statiune are farmecul ei si avantajul e ca oriunde ai sta, te poti deplasa foarte usor oriunde altundeva, gasesti mereu mijloace de transport la indemana. Mi-e dor tare de marea noastra, oricate alte mari as vedea in lumea asta, pentru Marea Neagra port o dragoste eterna!!
    Multi pupici, fata frumoasa!!

1. Federova (Post author)

Eu n-am fost niciodata atrasa de marea noastra dar daca altundeva nu se poate, merge si acolo. Desi e enervant ca multe locuri sunt lasate de izbeliste si in paragina, e totusi placut aerul vechi ce-l emana. Parca a ramas undeva in anii `90, nu? 🙂
      Multumesc draga mea, ma bucur ca ti-am starnit curiozitatea pe Instagram 😀
      Pupici multi!

9. AdinaN.

Este superba rochia si iti vine extrem de bine! :*

Multumesc frumos!

10. Michèle

aww, what a cute dress

11. Rochii-de-ocazii

Am observat o tendinta uriaja pentru hainele de genul rochitei purtate de tine, 2015 a fost un an al dantelei. Foarte frumoase fotografiile, te felicit!